Programændringer

Der er ingen ændringer i programmet på nuværende tidspunkt

Program information

Aflysning: 
Tirsdagstræningen 21. november på Bordings er desværre aflyst, men der er træning i Rådmandsgade med Mette W. 
Se mere på Programsiden

Nyboder skal der kode for at komme ind. 
Værterne på alle hold kan oplyse om den.
Den gælder kun i det tidsrum vi har salen.

Tag en ven med

Første søndag i hver måned kan medlemmer invitere en ven eller et familiemedlem med til træning. Det er helt gratis. 
Næste gang søndag den 3. december. 

Hvis du vil træne med 1 time..

...men ikke er medlem, kan du bare betale for en enkel time - det koster 60 kr. Så nemt er det. Du kan også købe et 7 timers kort til 350 kr. Normalpris 420 kr. Du kan betale via MobilePay -  se nærmere under Priser
Vil du blive medlem? Læs mere her!

GRATIS PRØVETIME

Har du lyst til at prøve vores træning uden at forpligte dig? Så er du velkommen til en gratis prøvetime. Du behøver ikke melde det på forhånd, det er bare at komme med og træne!

KONTAKT BESTYRELSEN

Har du et forslag eller en forespørgsel til bestyrelsen kan du skrive til os på: friskissvettis_dk@hotmail.com

OPLYS NING TIL VÆRTER

F&S på Facebook

Følg os på Facebook! Her får du først info om ændringer, aflysninger mm.!

Foreningens fotograf

Billeder på hjemmesiden er taget af  fotograf Anne-Li Engström

EFTERÅR 2017

Snart er vi inde i årets sidste måned, men vi har valgt ikke at holde nogen "skink-jympa" i år.


I stedet  inviterer alle til en Nytårskur med masser af motion og hygge den 14. januar 2018 på Nyboder Skole. 

Der er træning alle ugens dage - og to hold tirsdag - et basishold på Bordings og et middelhold i Rådmandsgade.

Information om medlemskab og priser findes her. 

Vi glæder os til at se gamle og nye medlemmer.

Læs mere om foreningen og vores træning i denne brochure.

HVAD ER FRISKIS & SVETTIS?

Friskis&Svettis er en frivillig idrætsforening, hvor alle arbejder uden løn.

Vi tilbyder sjov og lettilgængelig træning af høj kvalitet til alle!

Vi træner kondition, styrke, bevægelighed og koordination. Gennem hop, trin, løb og andre bevægelser, sætter vi gang i vejrtrækning og blodcirkulation i intervaller. Ind imellem øvelserne lader vi pulsen gå noget ned og træner styrke og bevæglighed.

Træningen starter med 6-10 minutters opvarmning efterfulgt af styrke- og konditionstræning, og afsluttes med stretching samt afspændning. Koordinationsevnen trænes igennem hele programmet. 
Et friskispass (hold) varer ca 55 minutter.


Du kan læse mere om de forskellige hold her.

FRISKIS&SVETTIS UDE & HJEMME

Hvis du er medlem af Friskis&Svettis København, kan du med et gyldigt medlemskort træne hos en anden F&S forening for kun 50 kr. Du skal bare vise dit medlemskort når du melder dig til et hold. Du kan se alle træningssteder på www.friskissvettis.se